منتدى اللغة القبطية
(¯`·._.·(بسم الثالوث القدوس)·._.·°¯)
مــنـــــتــدى اللــغـــــة القـــــــــبطــــيــــة
سلام ونعمة لك فى منتدى اللغة القبطية ونحن سعداء بتشريفك للزيارة ونكون سعداء اكثر عند الانضمام للمنتدى
اتمنى لك ان تكون واحد من اسرتنا

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى اللغة القبطية
(¯`·._.·(بسم الثالوث القدوس)·._.·°¯)
مــنـــــتــدى اللــغـــــة القـــــــــبطــــيــــة
سلام ونعمة لك فى منتدى اللغة القبطية ونحن سعداء بتشريفك للزيارة ونكون سعداء اكثر عند الانضمام للمنتدى
اتمنى لك ان تكون واحد من اسرتنا
منتدى اللغة القبطية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

gerges
gerges
─╬╬╬ஜఋمشرف الافلام الدينىఋஜ╬╬╬─

نفسى اشوف بابا يسوع Empty نفسى اشوف بابا يسوع

الأحد فبراير 06, 2011 5:54 pm
كان مرة ولد راح مدراس الاحد سمع تاسونى بتقول اللى يروح الكنيسة بدرى يشوف بابا يســـــــوع راح قال معقول ياتسونى يعنى لو روحت الكنيسة بدرى هشوف بابا يســــوع؟ قالت له ايوه لان الذين يبكرون الى يجدوننى
ولما روح البيت قال لمامتة ياماما صاحنى بدرى علشان اروح اشوف بابا يســـوع ماماقالتة ماشى وبعدين ماما صاحتة من النوم بدرى راح بسرعة غسل وشة ولبس لبسة وسرح شعرة وبسرعة راح الكنيسة لية ؟ علشان يشوف بابا يســـوع ولما راح لاقى واحد فى الكنيسة زعل خالص وقال ياخسارة الرجل ده جة قبالى الكنيسة وشاف بابايسوع وبعدين روح البيت وقال لمامتة ياماما صاحنى فى نصف الليل علشان اروح الكنيسة واشوف بابايسوع فعلاَ ماما صاحتة راح بسرعة غسل وشة ولبس لبسة وسرح شعرة وبسرعة راح الكنيسة لية ؟؟ علشان يشوف بابا يسوع ولما راح لاقى نفس الشخص موجود زعل خالص وقال الرجل ده كل مرة يشوف بابا يسوع وانا لا وبعدين روح البيت وقال لمامتة ياماما انا هبات فى الكنيسة علشان اشوف بابا يســــوع فعلا راح الكنيسة ومالاقش حد خالص وفضل فى الكنيسة يصلى وبعد شوية راحت علية نومة ولما قام من النوم لاقى نفس الشخص اللى كل مرة بيشوف وزعل خالص وراح للشخص ده وقاله وهو بيعيط " كل مرة حضرك بتشوف بابا يســـوع وانا لا ....ويعيط " راح الرجل حضنة وقال ماتزعلش ياحبيبى لانى أنا بابا يســــــــوع وحضنة واختفى من قدامة
فرح خاص خالص وقالة اشكرك يارب واتعود الولد دة يروح الكنيسة بدرى لان يقول الكتاب المقدس الذين يبكرون إلى يجدوننى

bible